You have only one life, don't waste it

marți, 8 februarie 2011

Vacanta: plimbare+prieteni+fotografie+raceala+filme+jocuri+prajituri+suc+mess+sun glasses+muzica+deviantart+blog+par cret+albiniute autocolante+samd=almost a wonderful holiday…nu e perfecta pentru ca am racit, cum era si normal..eu racesc toata iarna ca toata lumea, faza e ca am racit tocmai cand se incalzise afara…si eu trebuie sa stau in casa sa ma indop cu pastile, ceea ce m-a tinut in casa aproape toata saptamana...respectiv toata vacanta. ASa ca vacanta nu a fost tocmai una de vis, cum imi dorisem, sa ies, sa ma distrez cu prietenii. Am zacut la pat mai tot timpul si m-am plimbat prin casa cu punga de pastile :) . Iar cand mi-am mai revenit, putinul timp ramas mi l-am petrecut cu fratiorul meu. Si toate planurile pentru o vacanta model am sa le transfer catre urmatoarea vacanta si am sa ma feresc de o super-raceala, pentru a avea o super-vacanta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu